jusuriepas.lv
Ducatibox
Ducatibox
Ducatibox
Ducatibox
Ducatibox
jusuriepas.lv

Barum Norpolaris: izaicinājums radzēto riepu tirgū

Barum riepu marka vienmēr ir asociējusies ar labu kvalitāti un pieejamu cenu. Par to liecina pieaugusī klientu uzticība un pieprasījuma pieaugums. 2003. gadā Barum prezentēja jauno ziemas riepu bez radzēm Polaris 2. Šogad ir pienākusi kārta jaunam riepas modelim ar radzēm Barum Norpolaris, jo iepriekšējais modelis OR 60 S riepu tirgū ir jau kopš 1996. gada.

Galvenais uzdevums, pie kā strādāja inženieri, lai radītu jauno modeli Norpolaris, bija robusta riepa, kas kalpotu visekstremālākajos ziemas apstākļos. Kā papildus prasības jaunajam modelim bija:

Ilgs riepas gumijas sastāva un radžu kalpošanas laiks;
Virzienveida protektors ar modernu dizainu.
Inženieri un tehniķi, izveidojot jauno modeli, ir pierādījuši, ka evolūcija uz tehnisko perfekcionismu turpinās.
Norpolaris ir izdevusies kā visu laiku labākā Barum radzētā riepa. Tās galvenās iezīmes ir:

  • Robusts protektora zīmējums ar pastiprinātiem blokiem, kuros tiek novietotas radzes;
  • Radžu ģeometrija un materiāls ir speciāli pielāgots protektora gumijas sastāvam;
  • Virzienveida protektors ar modernu robainu zīmējumu;
  • Taisnas lameles centrālajos blokos;
  • Trīs garenrievas ar platām un taisnām šķērsrievām;
  • Optimizēts radžu izvietojums.

Sniegums uz ledus un sniegā

Vidusdaļas un plecu blokos iestrādātas sinusoidālās lameles. Tās nodrošina optimālu šķersenisko stingrību un saķeri. Savukārt centrālās daļas blokos ir taisnas lameles, kas nodrošina palielinātu saķeri gan paātrinoties, gan bremzējot. Visos iepriekš minētajos blokos lameļu izvietošanas leņķi ir orientēti tā, lai lameles nodrošinātu labāku šķērsenisko saķeri un uzlabotu vadāmību uz ledus un sniegā. Platās šķērsrievas kalpo labākai spējai pašattīrīties no sniega, tāpat arī labākai braukšanai pa dziļu sniegu.

Sniegums uz slapja ceļa

Inženieru radītais virzienveida protektors uzlabo īpašības, kas samazina akvaplanēsanas risku un rada precīzāku vadāmību uz dažādiem ceļa segumiem mainīgos ziemas ceļa apstākļos. Tas ir ļoti aktuāli Latvijas platuma grādos, kad ziemā lielam aukstumam var sekot atkusnis un pat lietus. Platās garenrievas un platās, taisnās plecu rievas nodrošina ātru ūdens izvadīšanu no riepas kontaklaukuma ar ceļu kā braucot taisni, tā arī pa līkumotu ceļu. Līdz ar to braucējiem tiek dota drošības sajūta mainīgos ceļa un laika apstākļos.

Sniegums uz sausa ceļa

Ķīļveida struktūras bloku dizains protektorā nodrošina stabilu kontaktjoslu labākai braukšanai pa sausu ceļa virsmu. Paralēlie centrālie gareniskie bloki maksimizē garenisko stingrību uzlabotai automobiļa vadāmībai un stūres atbildes reakcijai, kas sniedz vadītājam lielāku drošību pie lieliem ātrumiem. Mainīgais lameļu dziļums vidusdaļas un plecu blokos rada vienādu un uzlabotu bloku stingrību labākai vadāmībai uz sausa ceļa.

Riepas ilgais kalpošanas laiks

Ekstremāli robustais un optimālais bloku izvietojums domāts, lai riepai būtu stabils kontaktlaukums ar ceļu jebkuros laika apstākļos. Tāpat ir piemeklēts radžu pozīciju izvietojums, kas dod labāku radžu turēšanos riepas blokos. Tas garantē ilgāku riepas un arī radžu kalpošanas laiku uz visa veida ceļa segumiem. Protektora gumijas sastāvs un radžu materiāls ir atbilstoši piemeklēts tā, lai riepai nodrošinātu vienādu un vienmērīgu dilumu pie nosacījuma, ja tiek veikta riepu maiņa no vienas ass uz otru. Rekomendētais intervāls starp maiņām ir 10000 km.